England oh England

Hur kommer det sig att England verkligen kan ha 4 årstider på en dag?
Nåväl, idag är det bara regn, sol och stormvindar om vartannat.
2 dagar i möten blir det och fick reda på att vi får installera oss i ett nytt 4-stjärnigt hotell med gym och pool. Nice! Då är det verkligen inga undanflykter från träningen.

På tal om träning så lider jag efter gårdagens träning som var den första på många månader. Det var så länge sedan så till och med tjejen i kassan kollade en extra gång på kortet innan hon skrattande meddelade att jag minsan fick byta ut det till ett nyare...ehh...
Nåväl, kondisen var faktiskt okej. Värre var det med musklerna, speciellt magpartiet, som var nowhere to be found.

Tillbaka till England, min plan är att äta så lite kolhydrater som möjligt ikväll på den goda italienska restaurangen samt träna till Paolo Robertos hemma video där han har 2 st 15 min pass. Nu ska fettet brinna! som han brukar påtala.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0