Söndag

Äntligen är förkylningen på bättringsvägen. Skönt. För jag behöver alla krafter jag kan få under nästa vecka. Dels har min kära proffessor flyttat sista seminariet till en annan dag. En annan dag i betydelse av att jag inte är här. Inte här ens i Sverige. Sa jag att jag har en sista tenta upcoming om 1-2 veckor? suck... jag får skicka dit en lakej som får filma seminariet åt mig.

Det har heller inte undgått någon att finalen av den moderna lägerelden har gått av stapeln. Även kallad schlager/melodifestivalen. Jag firade detta självklart med att joina min väns födelsedagsfirande till tonerna av E-type istället med sällskap ev en Raclette buffé. Mumma. Karln min åkte så klart till den stora vita bollen senare och joinade efterfesten. Oh well.

Heja Loreen! Heja Sverige!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0