Hemlig spelning med Darin

Min karl nämnde att jag skulle möta honom på stan kl. 19.30 igår kväll. Han hade en överraskning på gång.
Åh, tänkte jag direkt, hoppas det blir bio så jag kan snora och snyta mig ifred.
Middagen avverkades och sedan fortsatte promenaden uppför Kungsgatan. Vi svängde abrupt vänster uppför en trappa och då tänkte jag, aha, restaurang 1900 hundra/Kåken eller var det bara en omväg till bion som ligger en andra trappa ner?

Nope, vi skulle till Nalen. Aldrig varit där tidigare och det var fint inrett med lila ljus på tunga draperier.
Efter en stund började folk samla sig, jag hittade Darins syster i vimlet bland en massa bransch folk och andra artister (tänk er schlager).

Konserten gick inte av för hackor. Darin levererade! Han sjöng fantastiskt och dansade grymt tillsammans med 4 dansare bla. med Alvaro som jag träffat förut. Det blev en del gamla låtar som Breathing your love, Step up och hans nya Nobody Knows och sin nästa singel Right to this point (om jag minns rätt). Enda som saknades var Want ya!

Det var en underbar kväll och givetvis smet vi ner i logen efter konserten och hälsade på alla. Kändes dock som att min förkylning inte var ett trevligt attribut så vi lämnade sällskapet och trängde oss ut bland de söta fansen som hängde utanför.

Så här ska tisdagar vara när det är som sämst ;)




Tyvärr är min iPhone fortfarande stulen och en ny inväntas, därav inga egna bilder...suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0