New Years Eve

Äntligen blev det partaj på annat håll och inte hemma. Som jag längtat!
Slippa stress, kall- och varmprat, fylla på, hämta, lämna och städa.

Nu skulle det bli nyårsfest på Kungsholmen. 15 personer och sittande 3 rätters stod på menyn.
Jag var väldigt imponerad. Värdparet lyckades med allt. Från bordplacering till vin och överraskningar.

Innan tolvslaget fick alla gäster skriva sina nyårslöften eller önskningar för 2012 på en lapp som sedan skulle knytas fast vid en ballong. Sedan var det bara att klä på sig, gå ut på den 35 kvm stora terassen, räkna ner till Fröken Ur och sedan släppa ballongerna och se på de fantastiska fyrverkerierna medan alla kramas och skålar.

Wunderful!



Sa jag inte att vi skulle till LA???



Min nyårsönskning




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0