Body Balance

Det här med träning. Det är helt enkelt inte så lätt när man är ute o flänger och far i landet.
Dessutom har man en mental (läs: gammal) bild av sig i full kondition och med vältränade muskler.
Well. Det finns ett betydligt underhållsvärde i detta.

Det vältränade försvinner lika fort som jag sa *sssss* på pilatesklassen för att hitta min inre styka.
Det fick jag bevisat när jag glatt hoppade in på ett danspass som krävde allt för många snurr och hopp för att mina knän skulle palla.

Jag var i chock!
Var jag så gammal att jag inte kunde ta vid där jag slutade sist? Har jag gått ner mig så mycket?
Varpå jag lämnade salen och dagen efter hade väldigt ont i knäna.

Ikväll tänker jag vara snällare mot min kropp. Jag ska värma upp (och ner) ordentligt och ta ett lugnare, starkare pass. Just för att bygga upp kroppen sakteligen. Det blir BodyBalance helt enkelt. Sedan kör vi på med Pump och Shape de nästkommande dagarna.

För att belöna mig efter träningen är en middag på Vassa Eggen inplanerad med denna tjej och en till lika underbar vän. Mys!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0