Köttbaren

Nu börjar de 27 åren göra sig påminda. Igår fick jag ryggskott och blev platt iggandes på golvet. Kunde inte röra mig åt något håll. Så deet blev inget jobb, utan bums tillbaka till sängen ochknapra på Ipren. Idag är det dock bättre, måste bli frisk till nyårsfirandet.

Jo, jag glömde berätta om restaurangen Köttbaren som är en del av Melanders imperie. Jag fick förmånen att fira min födelsedagskväll där. Och det var bra, mycket bra. Inredningen väldigt gedigen och genomtänkt. Man kan sitta på små pallar, barstoalr eller vanliga stolar. Servisen kunnig och priserna på bra nivå, mellan 150-250 kr om man inte tar någon vansinnig stek.

Man är lika välkommen oavsett om man bara vill dricka öl eller faktiskt äta en matbit. Ligger i samma byggnad som Melanders Grill restaurang, så ni hittar lätt.

Rekommenderas varmt!

image description

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0