My future by detox

Så var det dags.
Jag fick möjligehten att komma i kontakt med Julie Lindh. En underbar och framförallt intressant människa som oftast är bosatt i New York när hon inte reser världen runt. Hon är en välrenomerad beautyterapeut, eller skin fitness terapeut som hon säger, som tillämpar sina avancerade kunskaper på celebriteter och oss vanliga dödliga så vi kan få inre och yttre skönhet.
Och vacker ska man bli!

Jag har länge haft problem med min hy i ansiktet, det går i perioder men sällan är den bra. Så jag valde att fokusera på det. Jag känner inte för att prova några piller mot dålig hy utan vill hellre byta vanor och kunna hitta och lita på någon som kan ge en guidning för vad som passar mig och min kropp utefter mina förutsättningar.

Därav gav jag mitt fulla förtroende till Julie.

Jag har i 3 dagar haft en predetox med Pukka's detox te och uteslöt mjölprodukter, socker, jäst, kaffe,salt, soja.
Nu var det dags för andra rundan och det blir tuffa tag!
Det började med ett besök hos Julies öppnade filial där vi pratade bakgrund till mitt besök, känslor, livsåskådning, maträtter, resor och framför allt mitt program hur allt kommer gå till väga. Dessutom fick jag en outstanding ansiktbehandling. Det var som 4 ansiktsbehandlingar i 1. Det var hi-tech som laser och gudvetvad. Ingen idé att fråga på, bara åka med!

I matväg blir det juicer i 3 dagar. Perfekt för mig som hatar och laga mat. Och ingen träning då det är påfrestande för kroppen.

Nu ska vi se vart det barkar hän.
Jag förväntar mig följande resultat, nothing less:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0