Slut på 00-talet

Jäpp, det var det hele.
Dags att stänga årsboken. Roligare än så här blir det helt enkelt inte.
Det är väldigt populärt med olika topplistor. Men mitt minne är nog för kort för att minnas vad som har hänt det senaste 10 åren.
Om man ändå skulle sammanfatta det hele skulle följande falla i kommande kategorier:

Fantastiskt: Student, hitta kärleken, få nya vänner, alla resor, mitt jobb
Tragiskt: förlora kärleken, förlora min älskade hund

Kontentan av det hela måste ses som att helt klart fler positiva saker inträffade än det motsatta. Eller så är jag bara en positivt tänkande person. Fri tolkning där.

Nu tänker jag drömma mig vidare mot ett nytt år och årtioende med massor av längtansvärda händelser redan inplanerade.

Let's make it a good one!


Zaho - Kif'n'Dir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0