Äventyr

Dags att avsluta denna galna vecka. Jag missade min sista föreläsning i Corporate Finance för att istället besöka våra grannar i öst; Finland och Lettland.

Viktiga iakttagelser:
- Finländare är väldigt duktiga på att stanna vid gult ljus. Inte som vi svenskar som ser det som sista chansen och gasar istället (!)
- Det där fortfarande vinter och snö i Finland. Brrr.
- Gravstenarna är väldigt låga i Finland. Bra för att veta tycker jag.
- Tack gode värld för att jag fått min iPhone med GPS, annars hade jag aldrig hittat fram.
- Trevligt att jag lyckades pricka in den dagen i Riga då fascister och anti fascister möttes vid torget (där jag bodde). Dem, jag och 1200 poliser.
- Letter r trevliga människor som fortfarande erbjuder tjejer att gå före, håller upp dörren osv. Uppskattas.
- Note to myself, don't take Ryanair... Även om du (tror att du) kommer hem tidigare. Massa problem, extra avgifter och en bussresa som tar betydligt längre än själva flygresan..

Nu dags för helg!

image description

image description

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0