Julkonsert

Dagen innan min födelsedag fick jag veta att jag skulle infinna mig på Mariatorget 18.00 prick.
En överraskning väntade och jag älskar överraskningar!
Väl framme fick jag min mössa nedragen och jag fick gå fram försiktigt. Jag anade rätt och vi hamnade på Rival. Gissa om folk tittade märkligt på mig när jag viftade mig fram med händerna med neddragen mössa. Vi kom förbi vakten genom ett hemligt kodord och när mössan åkte av hade vi fått plats på rad 4. Medoliver och vin i handen kunde jag se två stora bokstäver som glittrade ÄT.
Ät som i äta? Vad ska vi äta, tänkte jag. Men det var inget ätbart det var Magnus Carlssons julkonsert Änglarnas Tid.

Underbar överraskning!

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0