vid AIK's vinst

Min vän har precis landat från Argentina och jag fick äntligen se henne. Det blev helt enkelt en dejt på fotbollsstadion och bevittnande av slakten av Åtvidaberg utav AIK.
Vilken match! Vilken kille Miran är! Vilken glädje bland spelare! Och vilken huvudvärk jag fick...
Inte mindre än 2 ex hann jag stöta på under kvällen.

Den första fick fram ett svagt hej medan jag såg rädslan i dennes blick. Först fick även jag ett hål i magen men insåg snabbt att jag har ju det så mycket bättre idag!

Den andre var helt fantastisk som gjorde hela 3 mål under matchen och var strålande glad innan han hade spelat klart sin sista match och på väg mot VM-lägret. Jag vinkade och höll upp tummarna och han vinkade tillbaka lika glad. Så ska det vara. Bägge lyckliga på vart sitt håll. Så stolt över honom och framförallt glad för hans skull.
Heja Slovenien i VM! Typiskt Sverige att inte kvala in...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0