Gah!


Okejokej...vi gör ett nytt försök.
För visst har ni saknat mig? moahaha
Här kommer en uppdatering utan kronologisk ordning.

Musik: har äntligen kopplat in mina högtalare så nu är det bara Spotify reklamen som stör mig. Just nu snurrar Timbalands senaste som jag försöker då grepp om annars är favoriterna:
Lady Gaga - Telephone
Miike Snow - A Horse Is Not A Home och Silvia
Rihanna - Rude Boy
Beyonce - Broken Hearted Girl
Whitney Houston - I Got You

Resor: Mexiko är avklarat...my oh my... det blir en favorit i repris nästa år. Just nu står Gotland, Berlin och Moskva på tur.

Lägenhet: Den börjar bli klar. Bara lite tavlor som ska upp och skräp som ska ner.

Fester: Många avklarade, många inväntandes. Senast (läs igår) avtackades mexikanskan med ett baluns på Grodan och Village. Drottning som hon är fixade hon givetvis bord nr 1, mykke trevligt. För min del var det en förfest inför nästa lördag, då det verkligen smäller.

Studier: Nationalekonomin flyter på mycket bra. Värre med företagsekonomin, måste ta tag i det där...

Jobb: Det gamla vanliga.

Det var det hele!

Juste, en rolig bild också:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0